Joga pre seniorov 60+

…alebo tiež Joga pre zdravie ľudí v zrelom veku

Človek nikdy nie je dosť starý na to, aby mohol začať s pravidelným cvičením.

Práve naopak.

Čím je človek starší, tým dôležitejšia je fyzická aktivita. Tak prečo to neskúsiť s JOGOU?

Joga odďaľuje príznaky starnutia, človeku dodáva energiu, dobrú náladu a chuť do života. Získava vitalitu, nových priateľov a iný rozmer života. Z fyzického hľadiska, aktivita znižuje riziko chorôb, podporuje zdravie kĺbov, kostí, svalov, vnútorných orgánov, upravuje metabolizmus a pomáha tak ľuďom ku kvalitnejšiemu fungovaniu  v bežnom živote.

Z psychického hľadiska ľudí uvoľnuje, podporuje zlepšenie nálady, dodáva energiu, optimizmus a ľudia sa cítia mladšími a vitálnejšími.

Na hodinách Jogy pre seniorov precvičujeme a prekrvujeme celý organizmus. Venujeme sa  jednotlivým častiam chrbtice, spevňovaniu svalov, flexibilite kĺbov a celkovej podpore pohybového aparátu aby naše telo čo najlepšie fungovalo pri bežných činnostiach a my sme sa cítili čo najdlhšie flexibilní, sebou istí, pracujeme s koordináciou a rovnováhou.

Súčasťou každej hodiny jogy sú dýchacie techniky na začiatku cvičenia a relaxačné techniky na záver.

 

 

Môj život je neustály pohyb a joga ma učí dostávať sa do kľudu.             Aktívny pohyb ma sprevádza celým životom. Atletika, aerobik, fitness, zumba, tým všetkým som prešla a každé toto obdobie bolo pre mňa naplňujúce a poriadne som si ho užívala. Úplne prirodzene sa objavila joga. Hľadala som niečo, čím môžem zlepšiť svoju imunitu a naštartovať prirodzenou cestou svoje

Zanechajte nám svoje myšlienky